Iată șapte mari avantaje ale blogging-ului pentru afaceri, plus exemple de companii care folosesc bloguri pentru a ajuta la creșterea traficului lor și atragerea de noi clienți chiar acum.
Doriți să vă creșteți traficul site-ului în mod constant, să atrageți noi clienți, să creeți loialitate cu clienții actuali și să deveniți un lider de marcă în spațiul dvs.?
Descoperă puterea unui blog.
Beneficiile sunt interminabile.
Atenție: nu poți fi leneș sau promoțional.
Scopul este de a adăuga continuu valoare publicând articole informative, bine scrise, create cu strategia și implicarea clienților.
Blogging-ul ajută:
- Crește traficul online.
- Alimentați și convertiți clienții.
- Mențineți-vă angajați clienții actuali.
- Diferențiază-te de alte afaceri similare.
- Creșteți cererea și interesul pentru produsele sau serviciile dvs.
Lucrul frumos despre un blog?
Acestea oferă avantaje mult timp după publicare.
Aici depășește mai mult mai puțin; cu cât creați mai multe bloguri, cu atât veți primi mai multe beneficii de mai sus.
Aceasta înseamnă conținut valoros și antrenant, care nu doar îți promovează serviciile sau produsele.
Și toate trebuie scrise cu SEO în minte, lucru pe care l-am abordat pe larg în Scrierea SEO: Top 47 de sfaturi pentru a stăpâni o artă combinată.
Următoarele sunt șapte moduri reale prin care un blog vă poate ajuta afacerile, plus câteva exemple de companii cu bloguri care își stimulează afacerile în acest moment.
1. Creșteți traficul către site-ul dvs.
Postează conținut frecvent și consistent, care creează valoare educațională și de divertisment și vei crește traficul site-ului tău.
Mai mult trafic echivalează cu mai multe oportunități atât pentru companiile B2B, cât și pentru companiile B2C, indiferent dacă comercializezi servicii SEO sau cele mai recente încălțăminte sau ai un site web condus de știri care se bazează pe trafic crescut pentru venituri din publicitate mai puternice.
Companiile văd beneficii semnificative atunci când fac blog-uri frecvent în comparație cu companii care bloguriază rar sau deloc.
Mai multe persoane de pe site-ul dvs. pot însemna doar mai mult potențial pentru rezervări / rezervări, mai multe trimiteri la formularul dvs. de contact și mai multe solicitări potențiale ale clienților.
Traficul mai puternic pe site-ul web este bun pentru orice fel de afaceri – în special pentru vizitatorii care au descoperit conținutul dvs. în timp ce căutau o soluție la problemele lor.
Creați conținut care vorbește despre punctele de durere ale publicului țintă și asigurați-vă că titlurile descriu cu exactitate conținutul care urmează.
2. Atrage clienți noi
Indiferent dacă sunteți la cumpărături pentru piese de motocicletă sau sutiene, acele companii cu bloguri consistente și dese vor atrage cea mai mare atenție.
Și mai multă atenție se traduce prin mai mulți clienți noi (din nou – dacă conținutul adaugă valoare!)
Două companii ies în evidență în acest domeniu – Roland Sands Design, care oferă o nouă senzație pieselor și îmbrăcămintei pentru motociclete aftermarket, și Glamourise, o companie de sutien cu dimensiuni în plus de aproape 100 de ani.
Ambele își actualizează blogurile frecvent și oferă conținut educativ și distractiv care alimentează nevoile căutătorului.
Cum faceți cercetarea online înainte de a cumpăra un produs sau serviciu?
Probabil utilizați Google sau alte motoare de căutare pentru a cerceta aproape orice decizie de cumpărare sau de cumpărare, indiferent dacă este mare sau mică.
Cu cât este mai scump produsul sau serviciul, cu atât este probabil să se efectueze mai multe cercetări.
Probabil ați vedea fiecare recenzie sau noutăți disponibile înainte de a cheltui 40.000 USD pe un Ducati V4R, dar poate aproximativ cinci minute pentru o pereche de șosete Ducati de 15 dolari.
Găsirea informativă și angajarea conținutului blogului pe acest subiect vă poate ajuta să vă schimbați părerea și, în cele din urmă, să devină un factor în achiziția dvs.
În timp ce crearea unei strategii de blog poate dura ceva timp din ziua ta, va merita.
Un blog educațional permite clienților dvs. potențiali să cerceteze o soluție la timp și să vă contacteze atunci când sunt gata să cumpere.
Iată câteva exemple:
- O companie de combatere a dăunătorilor poate furniza informații despre dăunătorii locali și soluțiile de bricolaj pentru combaterea acestor dăunători, păstrând în minte siguranța împotriva substanțelor chimice.
- O companie de îmbrăcăminte poate posta predicții de stil săptămânal sau lunar și sfaturi de ținute pe sezon.
- Activitatea unui consultant fiscal ar putea beneficia de o creștere preconizată și considerabilă a căutărilor legate de impozite în anumite perioade ale anului și ar putea oferi sfaturi fiscale optimizate pentru cuvinte cheie (consultați ecranul Google Trends de mai jos pentru expresia „ajutor fiscal”).
Amintiți-vă, este esențial să creați bloguri cu cele mai bune practici SEO în minte și să fiți necruțat în ceea ce privește promovarea pe canalele de știri sociale și în buletinele informative.
Acest lucru vă va asigura că blogul dvs. acționează ca un instrument permanent pentru îngrijirea clienților și potențialul de a aduce clienți.
Asigurați-vă că fiecare post de blog inspiră acțiuni de un fel sau altul, deci includeți CTA-uri în tot.
În funcție de afacerea dvs., este posibil să doriți ca oamenii să citească un alt conținut asociat, să completeze un formular pentru a obține o ofertă, să vă sune pentru a stabili o consultație sau să faceți clic pe anunțul unui agent de publicitate pentru a îmbunătăți afișările anunțurilor.
Exemplu de industrie: Blogging legal
Dacă lucrați la o firmă de avocatură, nu există nicio întrebare că potențialii clienți caută servicii juridice online.
Mulți dintre ei sunt pregătiți să avanseze imediat ce vor găsi ceea ce caută.
Un blog cu postări optimizate care conțin consultanță juridică și subiecte legate de zona dvs. de practică poate atrage oameni pe site-ul dvs. web la momentul potrivit și poate avea șansele ca aceștia să aleagă să lucreze cu dvs.
Acest exemplu din firma de avocatură Joye arată un blog bine proiectat, cu o mulțime de informații utile și o mulțime de oportunități de a contacta firma.
3. Expuneti-va afacerea la cititorii care cauta distractie
Multe bloguri de afaceri sunt bazate pe necesități, ceea ce înseamnă că conținutul oferă răspunsuri la întrebări și leagă cititorii la soluție.
Dar blogurile bazate pe dorințe există și ele, concentrându-se mai mult pe stimularea cererii pentru ceva pe care cititorii dvs. nu știau că și-l doresc la început (gândiți-vă la produse naturale de ajutor, produse alimentare, îmbrăcăminte și produse pentru sănătate).
Aceste bloguri bazate pe dorințe sunt create pentru cei care doresc să citească în timpul liber, un anumit conținut pentru a-i distra în timpul liber.
Acest tip de conținut este ceva mai dificil de creat.
Cheia este de a face aceste bloguri interesante și suficient de antrenante, astfel încât oamenii să dorească să le citească pentru divertisment – doar pentru distracție.
Cheia este de a face conținutul dvs. interesant și suficient de interesant încât oamenii vor dori să le citească pentru distracție.
De-a lungul timpului, puteți crea o conexiune cu cititorii dvs. prin tonul și conținutul blogului care va încuraja fidelitatea brandului.
Gândiți-vă ca un canal de știri despre stilul de viață, cum ar fi Esquire, Playboy sau Mecanica populară.
Oferiți conținut care să distreze, dar care să se concentreze în jurul produsului sau serviciilor dvs.
Aici sunt cateva exemple:
- Obiectivul SmugMug
- William Sonoma: Gust
- Blogul lui Platon în stilul dulapului
Niciunul dintre produsele sau serviciile vândute de compania de mai sus (platformă pentru fotografie, articole de gătit, haine la modă) nu sunt cu adevărat nevoi – ci mai degrabă dorește.
Din această cauză, blogurile lor sunt bazate pe stilul de viață și sunt menite să creeze și să alimenteze o comunitate și să arate modul în care soluțiile lor ar putea îmbunătăți calitatea vieții oamenilor.
Exemplu de industrie: Restaurant Blogging
Dacă sunteți proprietar de restaurant și nu aveți blog, pierdeți o oportunitate imensă.
În timp ce oamenii pot citi bloguri juridice și imobiliare atunci când au nevoie de sfaturi, oamenii citesc despre mâncare pentru distracție.
Hashtagul #food este pe peste 200 de milioane de postări Instagram. „Mâncare și băutură” este cea mai bună categorie Pinterest.
Restaurantele sunt entitățile perfecte pentru a rula bloguri alimentare care pot fi o destinație în sine și în sine.
Această captură de ecran de pe blogul Tupelo Honey Cafe, un loc popular de tip brunch cu locații din sud, arată o postare de rețetă extrem de împărtășită cu rețete complete, cu o imagine optimizată pentru repostirea pe Pinterest.
De asemenea, blogul oferă informații despre noile mese la restaurant și rotunjirea fotografiilor clienților de pe Instagram.
Acest blog reușește pentru că nu este doar un blog uimitor și util din punct de vedere vizual, care este perfect pentru navigare, dar este și o reclamă slabă, neagresivă, pentru mâncarea delicioasă cu aspect de Tupelo Honey.
4. Afișați și spuneți ce poate face afacerea dvs.
Pentru multe companii, cum ar fi traineri personali, antreprenori la domiciliu, peisagisti, designeri web etc., un blog poate acționa ca un portofoliu permanent de lucrări anterioare.
Acest lucru este ideal pentru companiile care doresc să dovedească succesele anterioare, cum ar fi afacerile enumerate mai sus.
Este esențial să ai un mod ușor de a arăta potențialilor clienți ce tipuri de rezultate se pot aștepta.
Un blog poate realiza doar asta, și apoi unele.
Cu un blog și câteva fotografii atractive despre munca dvs., puteți crea cu ușurință un portofoliu impresionant și vă puteți conduce clienții acolo.
În timp ce poate fi nevoie de mai mult efort pentru actualizarea întregului site, în funcție de modul în care a fost creat, blogurile pe sistemele de gestionare a conținutului, cum ar fi WordPress, sunt în general ușor de actualizat, chiar dacă nu aveți multe cunoștințe tehnice.
Dacă puteți publica o postare pe Facebook, puteți publica un blog pe WordPress.
Dacă aveți nevoie de ajutor, există o mulțime de sfaturi gratuite și valoroase (un alt exemplu de utilitate a blogurilor!).
După ce ați început catalogarea lucrărilor pe blogul dvs., aveți un simplu link pentru a trimite persoanelor care doresc să înțeleagă calitatea și eficacitatea muncii dvs.
Exemplu de industrie: Blogging pentru îmbunătățirea locuinței
Cu popularitatea îmbunătățirilor de locuințe și a show-urilor de bricolaj, știți că oamenii iubesc o poveste bună de renovare a casei.
Dacă sunteți antreprenor de acasă, utilizarea blogului dvs. pentru a arăta proiecte impresionante pe care le-ați finalizat îi ajută pe oameni să vizualizeze cum ar putea arăta casele lor după o remodelare.
Blogul companiei de îmbunătățire a locuințelor Haskell Interiors include studii de caz despre munca anterioară a clienților și sfaturi pentru îmbunătățirea locuinței.
Efectul imaginilor de înaltă calitate înainte și după și a descrierilor detaliate ale proiectului este suficient de convingător pentru a face pe oricine să ia în considerare un proiect de remodelare
.
5. Oferă-ți rezultatele afacerii tale mult timp după postarea inițială
Acesta este unul dintre cele mai nediscute beneficii ale blogurilor – acestea continuă să atragă noi clienți și clienți bine în viitor – uneori ani.
HubSpot raportează că mai mult de trei sferturi din opiniile blogului lor sunt din postări mai vechi. Și mai bine, acele postări vechi ajută la colectarea unei majorități mari (peste 90%) din numărul lor.
Deși este esențial să creezi postări noi, postările mai vechi pot rămâne relevante pentru cititorii tăi mult timp.
Postările vechi de pe blog care au obținut autoritate / clasament în timp și aduc o cantitate rezonabilă de trafic organic pot fi, de asemenea, ușor actualizate pentru a servi campaniile / obiectivele actuale.
Acesta este motivul pentru care este o practică excelentă păstrarea la curent a blogurilor mai vechi cu date recente și legături mai noi.
Uneori, este nevoie de câteva mici modificări pentru ca blogul să-și păstreze utilitatea și să continue să aducă oportunități calificate.
6. Construiește-ți rețeaua în nișa ta
Când majoritatea afacerilor se gândesc la blogging, se concentrează asupra clienților.
Rareori se gândesc la posibilitățile de rețea pe care le poate crea un blog consacrat.
Fiecare nișă are o mână de bloguri de încredere și de valoare – gândiți-vă la sutele de bloguri de marketing digital.
Doar o mână ies în evidență și toate prezintă bloguri consistente și frecvente. Puteți paria că sunt cele cu cele mai importante portofolii de clienți și parteneriate strategice.
Multe companii urmăresc conținutul lansat de concurenții lor. Urmărirea unui feed de blog este cel mai simplu mod de a vedea ce fac alții.
Observarea a ceea ce spun alții despre blog ajută o afacere să rămână competitivă Dar ajută, de asemenea, la stabilirea de avantaje puternice în rețea cu alții din nișă.
Multe dintre aceste relații pot avea ca rezultat:
- Bloguri suplimentare partajate sau legate.
- Invita la evenimente din industrie (cum ar fi Pubcon în lumea marketingului digital).
- Chiar și achiziții întregi de companii.
7. Construiți un flux de încredere
Atunci când o afacere își stabilește încrederea, reputația sa se răspândește mai repede.
Stephen R. Covey, autorul „Cele șapte obiceiuri ale oamenilor extrem de eficienți”, un citit obligatoriu pentru oricine este în afaceri, spune „Când contul de încredere este ridicat, comunicarea este ușoară, instantaneu și eficientă.”
Blogging-ul frecvent și consistent este cel mai simplu mod pentru ca brandul dvs. să își construiască această încredere.
Când dezvoltați conținut extrem de valoros, care să adauge valoare pentru a adăuga continuu valoare cititorilor dvs., marca dvs. va deveni, după cum spune autorul John Hall despre aceeași carte intitulată pe care a scris-o, „Top of Mind”.
Încrederea nu este stabilită rapid, dar odată ce cititorul va descoperi un blog care curge cu o valoare nesfârșită, va avea încredere în acea afacere.
Și în cele din urmă, acest lucru va duce la transformarea lor într-un client – probabil pe toată viața, bazat pe un flux de conținut valoros.
Începeți blogging-ul eficient pentru afaceri
Puterea blogului este nesfârșită. Este benefic, indiferent de locul în care se află clienții dvs. în procesul de cumpărare.
Încercați să adoptați unul sau mai multe exemple aici pentru propria afacere.
Asigurați-vă că vă urmăriți și măsurați rezultatele și păstrați întotdeauna actualizate blogurile mai vechi cu date și linkuri noi.
Blogging-ul eficient vă va ajuta să atrageți și să alimentați oportunități, apoi să capturați și să interacționați cu clienți noi și existenți.
Dacă se face corect, eforturile de blogging ale site-ului dvs. web pot produce cele mai profitabile rezultate pentru afacerea dvs.
Amintiți-vă, de asemenea, puterea blogurilor invitați pe site-urile web relevante din industria dvs.
Acest lucru poate compune eforturile dvs. de marketing de conținut, oferind toate cele șapte beneficii de mai sus.