Ce este mai bun pentru site-ul dvs. web: backlinks sau conținut?

Vă întrebați dacă ar trebui să vă concentrați pe crearea de conținut sau backlinks? În acest articol Ask a SEO, veți descoperi care este mai important.

 

Întrebarea SEO din această săptămână vine de la Bhargav din Hyderbad, care întreabă:

„Dacă trebuie să aleg între backlinks sau conținut, pe care ar trebui să lucrez mai întâi? Care va fi mai util pentru traficul de site-uri web? “

Bună, Bhargav!

Aceasta este o întrebare grozavă pe care aproape orice proprietar de afaceri și echipă de marketing o pune.

Vestea bună este că există un răspuns foarte ușor.

Mergeți cu Conținut

Dacă trebuie să alegeți între crearea de conținut și crearea de backlinks, mergeți cu conținut.

Iată patru motive pentru care:

Conținutul este destinat utilizatorilor dvs.

  • Backlink-urile sunt special pentru scopuri SEO.
  • Conținutul este pentru utilizatorii dvs. să se angajeze cu site-ul dvs., să afișeze afișări pentru spațiul publicitar, să cumpere produsele dvs. și să completeze formularele de plumb. Fără conținut, nu există niciun motiv pentru ca un site web să vă aprovizioneze (adică să vă ofere un backlink).

Singura excepție este atunci când sunteți chiar prima persoană sau companie care oferă vreodată un anumit produs sau serviciu.

Și la acel moment, este posibil ca presele majore și mass-media să nu fie backlinkuri de la link building .

De menționat, de asemenea, că link-urile backliniate pentru paginile de categorii și produse nu sunt legături naturale și nu apar în mod natural, decât dacă sunteți producătorul.

Și chiar și atunci, site-urile de știri vor furniza în mod normal compania și pagina dvs. de pornire față de o pagină de categorie.

Conținutul este motivul pentru care oamenii se leagă

Al doilea motiv pentru care spun că conținutul este mai important pentru a alege conținutul din backlink-uri este că persoana are nevoie de un motiv pentru a face legătura cu site-ul dvs. „în mod natural”.

Prin crearea de resurse informative, schimb de date, modalități de a îndeplini o sarcină specifică sau pur și simplu oferind un joc sau un test interesant și relevant relevant din punct de vedere contextual, ați creat un motiv pentru care cineva să vă conecteze.

Conținutul este cel care creează motivul legăturii și ajută la ca totul să pară natural.

Conținut definește subiectul unei pagini

În al treilea rând, backlink-urile nu definesc întotdeauna ce este pe pagină, dar link-urile backlink dau un semnal despre ceea ce ar putea exista atunci când sunt bogate în cuvinte cheie.

Pe de altă parte, conținutul definește subiectul unei pagini folosind etichete antet, etichete de titlu, legături interne, schemă (deși acesta este mai tehnic SEO) etc.

Cu toate acestea, trebuie să aveți un amestec de tipuri de backlinkuri, inclusiv:

  • Link-uri și mențiuni bogate în cuvinte cheie.
  • Dofollow, nofollow , sponsorizate, UGC etc.
  • Știri / media, bloggeri și producători de conținut, comentarii și freebies de pe forumuri și comunități.
  • Directoare, ghiduri locale și secțiuni de resurse din industrie.

Vă rugăm să rețineți că cele patru puncte de mai sus sunt lucruri care apar în mod natural.

Nu recomand să construiți și să vă concentrați pe unul sau pe altul.

Dar dacă nu aveți un amestec cu aspect natural, ați putea termina cu o devalorizare sau cu o acțiune manuală.

Conținutul ajută la structura site-ului

Al patrulea motiv este că conținutul vă poate ajuta să construiți structura și arhitectura site-ului prin conectarea internă.

Aceasta este diferită de sculptura de rang, care este realizată doar pentru SEO.

Construind o structură naturală de legătură internă, încercați să îndrumați oamenii către resurse și opțiunile de cumpărare din conținut util, cum ar fi ghidurile de comparație.

Acest lucru ajută atât vizitatorii site-ului, cât și paianjenii motoarelor de căutare să descopere cele mai importante pagini și subiecte din site-ul dvs. într-un mod natural.

Concluzie: Conținutul este mai bun pentru site-ul dvs. web

Backlink-urile sunt importante și vă ajută să vă clasificați.

Dar conținutul funcționează pe toate canalele de la PPC la SEO, acoperire media și trafic de recomandări.

Un conținut bun poate duce și la backlinks.

Dacă trebuie să alegeți între cei doi, aș merge cu conținut.

 

Leave a Reply